Det hårda nattlivet

För det första, varför vägrar multiskrivaren/skannern att skanna när bläcket är slut?? Inte som att jag skulle skriva ut nåt ju. Jaja, blev till att ta kameran då.

Klockan är nu...04.00. Jag har nyss lämnat in mina kompletteringsuppgifter för skolan. Blev inte klar men jag FÖRSTOD VERKLIGEN INTE den delen av uppgiften. Kursen är i Vetenskapsmetodik. Bara det ordet säger väl en hel del? Inte? Nä, tänkte väl det. Samma för mig...

Känner mig en aaaning sliten nu.... Kände att jag kommer inte vara utvilad vilket fall som helst imorgon kl 7 så jag kunde lika gärna blogga lite. Hatar när det blir såna här pluggnätter. Det va längesen sist iofs men inget jag hade saknat direkt. Skall undvikas till varje pris i vår.

Ska väl ta å sova då. Ska intala mig själv att det bara är en liten tupplur, så kanske det känns bättre. Är föresten vaccinerad mot A(H1N1) nu. Inga allvarliga defekter på mig än så länge mer än att armen ömmar.
#1 - Erika

Stackars dig! Jag känner FÖR väl igen dessa hemska nätter. Maken till hemskhet var förra hösten när jag och en kompis skrev B-uppsats. Dagen innan inlämning satt vi från 9.00 till 05.15 på morgonen. Det var fruktansvärt.

#2 - Malib

#3 - Malin

Oj nu slant mina pluggtrötta fingrar..

Lider med dig, hoppas du slipper några såna nätter för en lång tid framöver! =) Det är bra att tänka att det bara är en tupplur, jag brukar tänka att jag längtar efter något dagen därpå så är det enklare..muta sig att gå upp med en stor kopp varm choklad t.ex. ^^



Sov gott, kram! // Malin

#4 - emina

m... jobb finns ju knappt alls. det blir nog jobbet;)



du ser ut att ha fullt upp! lycka till med allt och god jul i förtid:)

#5 - Sophie

Konstigt att skrivaren inte scannar för att bläcket är slut :) Men tekniska prylar brukar oftast vara omöjliga :)

#6 - Matilda

haha, nä det sa ju inte så mycket.. "vetenskapsmetodik". då är vi alltså två :-) (eller säker fler)



visst är den väl ball granen? tyvärr tyvärr så går den nog inte att få tag på nu.. jag fick den nämligen av mamma när jag var typ 15 år.

#7 - Jenny

Känner verklinge ingen dem där plugg nätterna, och man får vara glad för de korta jul lovet som kommer nu ! :)



Tack för din kommentar angeånde festival tavlan ! :) Gillar att du målar sjävl och skulel vilja se nått du har målat, skicak till [email protected] eller tipsa mig om nått på bloggen :)