Pepparkaksmassakern








Jag brukar helst vilja rita det som händer i livet, MEEEEN det var tvunget att visa detta för omvärlden.
Jag och Micke var hos våra vänner häromdagen (läs häromnatten) och "julpysslade lite". Det hela resulterade i en pepparkaksby som invaderades av pepparkaks-dinosaurier (och en älg). På plats i byn fanns någon form av hedniskt tempel i form av en pyramid med ängel på toppen (3:e bilden). Vi lyckades även få till en giljotin manövrerad av en T-rex (4:e bilden).

Det här är väl ändå en form av konst? Och nej, inga berusningsmedel förekom i samband med pepparkaks-skapandet.
#1 - Emelie

Jävligt coolt/snyggt måste jag säga:)!

#2 - Sophie

Haha roligt och kreativt :P

#3 - Sandra

Haha, lovely! :D

#4 - wingers

Hehe, underbart! Helt rätt sätt att bygga pepparkakshus på : D

#5 - Sidney The Singer

TACK så mkt för dina ord. Jo jag har mina passioner och jag fortsätter kämpa, det är det enda rätta:)

#6 - Matilda

hahaha! härligt pepparkakshus!



sv: ja det var väldigt mysigt!

#7 - Inez

Snyggt ;D



sv: Sant! Nästan alla som anmälde sig till tävlingen hade tagit närbilder på grenar och annan natur, blev faktiskt lite tråkigt att titta på :S

#8 - Sophie

SV: Tack för att du röstade på min bild :)



Jag och pojkvännen ska bygga ett pepparkakshus när vi kommer hem till Sverige :) Men det lär nog bli ett vanligt traditionellt hus :P

#9 - Erika

Jag fnissade förskräckt åt ditt pepparkakshus. Vilken massaker!



Vill samtidigt säga att du har otroligt fina bilder, de som du gjort själv. Är riktigt imponerad!

#10 - Malin

Awesome, vad härligt med lite kreativitet på riktigt! =D

#11 - Malin

Haha! Häftigt! :)