Midsommaren

Hade inte tid att skriva om min midsommar direkt så jag kommer med lite update nu istället.
Jag åkte på en 5 dagars släktturné söderut för att träffa mor & far, farmor + faster + kusiner och till sist mormor.

Turnén började på onsdagen 17:e i Västerås. Först träffade jag mamma i centrum och vi hade en jättemysig shoppingtur! Jag blev verkligen bortskämd! Men jag hade svårt att hänga med i storstadstempot, hehe.
Sen hade jag, mamma och pappa en trevlig kväll hemma med middag och vin.

Torsdag morgon åkte vi till Bollnäs där faster Åsa skulle ha 50-årskalas samma kväll. Det blev riktigt lyckat! :)
Jag sov hos farmor vilket jag skulle göra båda nätterna vi stannade. Farmor bjöd på köttbullar och potatis tidigare den dagen, kan det bli mer sommrigt? :)
Sen blev det midsommar och jag, mamma, pappa och farmor åkte runt och tittade på lite traditionella firanden. Mysigt var det. Och inge regn! WOW! Sen åt vi midsommar-mat som jag och mamma gjorde. Mums! På kvällen när mamma o pappa gått till sitt hotell satt jag och farmor uppe länge och pratade och drack vin.

På midsommardagen åkte vi neråt landet till Norberg och till mormor. Där var det riktigt mysigt också. Vi satt uppe länge och pratade och såg på tv. God mat fick vi också!
Dagen efter gick jag, mamma och pappa en jättefin promenad i skogen. Man fick verkligen barndomsminnen! Oj vad jag och Jossan har lekt i den skogen. Bl.a. brukade vi slänga i kottar som vi sen följde efter. Nostalgi!
Pappa hittade snyggaste armbandet till mig. Av bark! :D Måste ha varit skogsrået som tappat. Jag la tillbaka det sen.

Tillslut blev jag skjutsad till Arlanda och jag flög hem till Piteå till min Micke.

En riktigt bra turnéhelg blev det!