Bra start på adventshelgen

I fredags var jag hos Sara på försenat födelsedagsfika. Vi hade först myspys med ljus, choklad, prat och Idol. Sen övergick det i skratt, mer skratt och nostalgitripp med 90-tals musik (INKLUSIVE dans-moves). Hahaha så underbart kul! ;D


Idag, Lördag, lyste SOLEN!!!!! Första gången här uppe i norr på flera veckor. Jag blev helt till mig och nästan panikartat släpade med mig Micke ut. Njuuutning och D-vitamin! Vi promenerade ner på stan och köpte en ljusslinga till balkongen. Nu är det julstämning på G. Första advent imorgon.


Och så passade jag på att hämta ut dom nya glasögonen! :) Är bara sååå nöjd! Tack mamma och pappa! En tidig julklapp :)
#1 - yasmine modell & blivande mamma

tack söt hoppas din lördag blir kanon kraam

#2 - Öbrell ^^

allt bra idag??

#3 - Froggielee

Snyggt!

#4 - wingers

åh, så fina glasögonen är! (och dina teckningar, såklart!) härligt med vinterpromenaden också ju : )

#5 - rafia

fina dina glasögon var, passar dig

#6 - Bavve amin

yes, havin fun is fun!