Tack familjen!


Var bara tvungen att visa: titta va söt min familj är! Dessa grejer kom i ett paket i brevlådan idag. Mamma som knåpat ihop lite grejer. Så himla gulligt!

- Penslar till konstnärssjälen
- Bullformar till bulltanten i mig (små rosa rosor på! ^_^)
- Tejp för allt pyssel här i huset
- CHOKLAD!!! (behöver jag säga mer?)
- Och så en söt liten hälsning på ett vykort från tiden när jag och lillasyster läste hästtidningar. Nostalgi!

Tack! Det här gjorde verkligen min dag, nu när jag sitter och panikjobbar med ett trist skolarbete.
Jag älskar er!
#1 - Matilda

haha, ja lite lömsk är han allt! ;-D

tack!



kul med present!

#2 - Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

åh, gullig familj, kul med presenter :)



måste bara säga att du är grym på att rita också! men det vet du ju redan ;) du borde bli serietecknare.

#3 - TiieepJuliish

Hej :)

jag har frågestund på min blogg just nu.

Och det är en timme kvar tills den avslutas.

Jag skulle blir jätteglad om du ställde en fråga.

www.tiieepjuliish.blogg.se

Fort det är bara en timme kvar.

Kram.