This is Halloween, halloween, halloween!


En rikigt lyckad fredagkväll blev det! Egentligen är det väl Halloween idag Lördag men det sket vi i och firade igår istället.

Jag följde mina tidigare års traditioner och karvade ut en pumpa. För den som aldrig gjort det måste jag bara få berätta: Det luktar SKIT! Så, nu har jag sagt det.
Innan jag och Micke fixade iordning oss lagade vi mat och satt och käkade framför filmen Tim Burtons: Nightmare Before Christmas. Underbar film, jag kan se den hur många gånger som helst!
Det var ju HALLOWEENFEST på KÅREN! Årets höjdpunkt. Jag säger som Egoina: Enda tillfället då tjejer får se hur porriga ut dom vill och det är socialt accepterat. (Nästan ett krav numera...)

Själv var jag inte värst porrig utan valde att hedra min Österrikiska påbrå och ha Dirndl (alp-klänning). Hittade fin fläta att ha i håret också. Lyckat! Micke fick låna en tröja av mig och var tjuv. "För helvete, de här tjejkläderna är så tajta! De stryper ju mina armar!"

Micke gick hem från Kåren tidigt (huvudvärk) men jag stannade kvar och dansade järnet med Sara. Vi hade SÅ KUL! Länge sen jag parta loss sådär. Gick hem vid 2-tiden, lagade pasta, somnade med smink och allt brevid micke som satt med datorn i sängen. Vaknade, fixade mig, och somnade sen igen. Vaknade vid 11 och har segat som f*n sen dess. Sköööönt. Gick en promenad så vaknade jag till lite.

Avslutar med en bild på mitt pumpakonstverk samt på hur puttinuttig jag var igår!

Happy Halloween och Glad Allhelgona allihopa!
#1 - Sandra

Het pumpa ;D Och ja, du var verkligen puttinuttig. Konstigt O_o ;)

#2 - Irony by Linn

Vad festligt! Roligt att du hade en bra fredag! vad händer iväll?



ha det gött!=))

#3 - Leia ♥ - det lilla extra

Min fredag var också bra. Badade och grejade. :P

#4 - Hanna S

Naw, så snuttig :D

#5 - Jolbi-fashionillustrator

Oh så tjusig du var!



Nej tyg tar det inte bort, inte vad jag har märkt iaf!

#6 - ABSSOLUTAARNELA

haha :P va gör du då?

#7 - NOESCAPE

sv: ja, ellerhur? =D

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

#8 - wingers

hej! hittade precis din blogg och är helt kär i dina små teckningar, skitkul idé : )



Låter dessutom som en rolig halloweenkväll, och jag kan tänka mig att din klänning blev väl mottagen på kåren.

#9 - Neha

Tack så hemskt mycket=)

#10 - pelle

nice pumpa hörru! ;D du har talang när det kommer till det där, ser jag.