Gamla goda tider


I brist på tid att lägga upp nåt annat hittade jag den här bilden på datorn. Den gjorde jag 2006. På den tiden ritade jag nästan bara alver och skogar och sånt. Men det blir mycket sånt fortfarande... hmm... ja okej jag är lite nördig med sånt :)
#1 - emina -konst & kreativitet-

haha jag gilalr alver och skogar och sånt:)



SV: jaa... hopaps det ågr fint:) måste vara jobbigt att söka arbete hela tiden dock.

#2 - Lovisa

ah vad fint! Jag skulle också vilja arbeta som illustratör, jag e så avis :)

#3 - Hanna

Ojoj vågar inte titta i mina gamla mappar, där finns det många spetsiga öron kan jag lova;)

#4 - Neha

Snyggt:D

#5 - Sara

snygg! :D

#6 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag känner igen mig! 2006 var det den enda jag tecknade också ;) Nu blev jag sugen på mer sånt, synd att jag har annat att göra idag -_-