Jag har skaffat bebis!

Den heter Dell Vostro 3300, är sprillans ny och bara MIIIIN!!!! Min första alldeles egna dator, köpt för mina första egna ihoptjänade pengar från min firma. Lyckan är total!


Är den inte underbar!? Min lilla 13-tummare.... Gulligulligull!
#1 - emina -konst & kreativitet-

Hahha vad roligt grattis:)



SV: tack! Hahha jo då vore det ju lite större konkurens;) hur många jobb har du fått ännu?:)

#2 - Hanna

Oh vad roligt! Har själv aldrig ägt någon laptop, tycker de är för små att jobba på typ;) Kul att det går bra för firman!



Ps. Lär nog slinka in en och annan gammal teckning;)

#3 - emina -konst & kreativitet-

SV: visst är dom! haha. Och ritplattaN: ja färglägga har jag kunnat men inte direkt "fro mscratch". du har ett också alltså?:)



Ok vad roligt tat du fått så många jobb:)

#4 - JENNSANS mode

vad roligt! alltid kul när man sparat ihop för att köpa något som man verkligen vill ha :)

#5 - Neha

Åh vad roligt:D Själv behöver man en ny stationär

#6 - Matilda Barnboksillustratör

grattis till bebben! ;-)



sv: tantpower. YES! haha!

#7 - Catrin

haah grattis den ser jätte fin ut!

#8 - Neha

Jag har en 5 år gammal Fujitsu Siemens, du då?=)

#9 - Lina

...och du är så värd den - gullfia!



Tack själv, det var toppentrevligt att ses igen. Vi som bor så nära kanske kan softa på er balkong eller vår terass och kyla oss med något kallt en solig majdag?!



Kram från grannen

#10 - Mamma Jessica

Åh jag skulle också vilja ha en bärbar :/