Den sista vilan

Nu vilar farmor i jorden. Gravsättningen var precis som i en film: en lummig kyrkogård i ett stilla regn. Cermonin var väldigt enkel, det var bara vi närmaste. Under skuggan av en stor björk vilar hon nu, tillsammans med sin älskade Olle (min farfar). Vi ses snart igen!
#1 - Malin

Tack snälla du :-) I vårvintras köpte jag ett ljusbord så det är ju till mycket hjälp just när man vill föra över en skiss till ett annat papper så att man kan spara skissen, så kanske jag gör ett nytt försök med teckningen.



Ledsamt att höra om din farmor. Det låter som om det var en fin ceremoni ändå. Kram

#2 - Sophie

Det lät som en fin ceremoni :)



Sv: Ja, visst är hennes blogg härlig? :) Det måste vara många andra som tycker det också, hon fick jättemånga röster!

#3 - josefine

sv: haha fint :D

#4 - Sara ★

RIP & riktigt fin bild. Låter som en fin cermoni. Ha en bra dag! ;)

#5 - Malin

Ja, det är verkligen jättebra. Mitt är i storlek A3 och jag beställde det härifrån http://www.lightboxuk.net/

#6 - Sara ★

haha, ja ibland är det svårt med namn & vart så lite så och tack;)