Vackra smycken!

Lovisa gör sitt allra första inlägg om style! OMG! Anyhow....

Fick ett jättevackert handgjort smycke från mina föräldrar från när dom var i Rovinj, Kroatien.
Det är som en liten antik fotoram med en illustration i. Det följde med två sidenband, ett svart och ett ljusrosa, till att hänga det om halsen. Det går annars att ha det som brosch.

Dom köpte det av Micica, en tjej som är helt fantastiskt duktig! Hon har en egen liten ateljé där hon säljer sina smycken. Hade hon haft en webshop hade jag handlat MASSOR! Men nu verkar det som hon bara har den lilla butiken i Rovinj. Damn it! Jag måste åka till Rovinj.... som förövrigt är världens mysigaste lilla stad! Var där för några år sen och bara måste dit igen!

Hemsidan till Micica, "smyckestjejen" hittar ni här!
#1 - Harvey

Sv: Tack så fett mycket :D

De första veckorna i sommarlovet var rätt regnigt trevliga, det blev en del tecknande under den tiden ^^

#2 - Jenny

Herregud vad fint! Snacka om att ha talang! :O

Synd att hon inte har någon webshop bara... :(

#3 - scribbler

sv: jag är 18 år ;) taack :D jag skulle gärna starta eget företag.. verkar ju vara najs att vara illustratör som du är.. ju men jag tar 100 kr bara för att börja nånstans.. (; svårt för mig att hitta köpare annars .. :(

#4 - smäm

åh, vilket fint. var inne på hennes hemsida precis och hon gjorde urfina saker!

#5 - stemberger

that s great.... some days in rovinj... croatia... and some micica-s.... the real autentic art from place ....

and only there.... hope and wish to everyone to meet micica-s... for art and a good moments with them....see you next summer