A Merry Cartoon Christmas!

Nu är det inte långt kvar till jul, men desto mer att göra. Därför tar jag julledigt från bloggen och önskar er alla en riktigt god jul! Hoppas ni får ett mysigt firande ^_^
Själv ska jag och Micke-goset till släkt och familj i gnällbältet. Lillsyrran kommer upp från Skåne,
det kommer bli hur bra som helst!
#1 - Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, åh jag håller verkligen med! Låter gudomligt! Ska vi gå och köpa varsitt.....? ;)

Tänkt vad man skulle kunna få inspiration i ett sånt hus. Sitta i trädgården och måla. Med en stor solhatt på sned ;P

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, haha det låter skitbra ;P

#3 - Elin

Åh, vilken härlig och julig bild! Ser ut som ett riktigt julkort (fast det var det väl meningen att det skulle se ut som). Härligt! Blir så inspirerad av dig!

#4 - junitjej

Jättefin illustration!

GOD JUL!

#5 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Haha leguansläden! Awesome :)



God jul påre!



Kram

#6 - Ida

Tack för det fina grattiskortet! God jul, saknar dig!

Kram

#7 - ellen

Svar: Aa, i höst ska jag börja :) Det ska bli roligt! Gick du också estetiskt gymnasium?

#8 - Alexandra Alexandersson

SV: Tack! Underbart svar! :) Det var precis sådant där jag ville höra! :D Jag har nog också tänkt skaffa FA, för att kunna söka extrajobb i början. Gäller bara att komma ihåg att skriva att man använder f-skatten på fakturorna. Men det ska väl inte vara så svårt att komma ihåg hoppas jag.



Speedledger, hmm, låter ju rätt bra, det får jag kolla upp. :) Det finns ju en uppsjö av sådana där program så svårt att välja. En del verkar skitbra, sköter fakturering, bokföring -ja allt, utan att man behöver lyfta ett finger nästan, men så kostar de efter det också haha.



Ja, det låter enklast att köra på bokslutsmetoden, så kan man få hjälp av revisorn en gång om året istället för flera, (blir nog billigast så ^^) Tursamt nog har min sambo en revisor i släkten så ska kontakta henne och se om hon kan hjälpa mig. Det är svårt det där annars. Man vill ju inte hamna hos kronofogden eftersom det gäller min egna ekonomi och inget aktiebolags. :/



:) Ja de är mycket att ha i huvudet! :D



Hoppas du haft en bra jul, och god fortsättning! :D



#9 - Emma - fotograf och illustratör

Jaså, du firade också julafton i gnällbältet, det gjorde jag med. :) Men nu är man på plats i Östergötland igen, det är ju faktiskt ganska skönt att komma hem till vardagen också.



God fortsättning!