Baby you're a fiiiiirewoooork!

2010 har verkligen varit händelsernas år. Både glada och sorgliga saker har skett.  Tänk vad mycket som kan hinnas med under ett år!

  • Jag börjar jobba med mitt företag

  • Jag flyttar in på Go Business, går företagskurs och får nya fina vänner

  • Min älskade Farmor lämnar den här världen

  • Min lillasyster reser 2 månader i Centralamerika (Aruba+Costa Rica)

  • Jag har vernissage+konsert, gör D-uppsats och tar examen

  • Christie (Mickes föräldrars äldsta hund) avlivas nästan 16 år gammal

  • Sista sommaren i Piteå

  • Jag, mamma, pappa och mormor får se Storforsen för första gången

  • Min fantastiska lillasyster kommer in på Lunds Universitet och flyttar till Helsingborg

  • Jag och Micke flyttar till Linköping – Ny stad, ny lägenhet!

  • Jag har 3 jobb samtidigt: Illustratör, Telefonförsäljare och Elgiganten

  • Jag träffar flera nya fina vänner
Ännu mer har hänt men allt får inte plats att skriva här.

Musiken som fick mig på bra humör:

When love takes over - Kelly Rowland/David Guetta
Alejandro
- Lady Gaga
I gotta feeling -
Black Eyed Peas
Only Girl -
Rihanna
Take it off - Kesha
Break your heart -
Taio Cruz

 

Musiken som gjorde mig kreativ:

Sacred Worlds - Blind Guardian
The islander - Nightwish
Everything fades to gray - Sonata Arctica
Dreaming wide awake - Poets of the fall
Last of the wilds - Nightwish
Memento Mori - Kamelot

 

Och låten som får avsluta det här året och inviga det nya:

Firework - Katy Perry

#1 - Maria

Gott Nytt År- Lovisa!

Tänk vad snyggt du tecknar, önskar jag kunde teckna så snyggt ;)

Kram Mia