Säger hejdå till rosa... och hej ny design!

Jag trodde aldrig jag skulle tröttna på rosa MEEEN där hade jag så fel, så fel. Rött har varit min älsklingsfärg sen jag var liten, så den känns mer stabil. Passade på att ändra headern också. Det nya typsnittet har jag börjat använda till min egna grafiska profil till jobbet (tror att det ska bli så iallafall) eftersom den slarviga stilen känns "såå JAG". Dessutom kändes biten om "studentliv" lite inaktuell. Har bara en termin kvar som student och jag lever egentligen inte något typiskt studentliv.

Bloggen kommer handla mer om mitt tecknande och mitt företag som frilansare. Bye bye skola snart och hej till det riktiga livet! Bara att hålla tummarna för att det går vägen. Men uppdragen börjar ju dyka upp... kul kul :)

Designen är inte så värst avancerad, jag vet, men hallååå! Jag är inte en sån där "avancerad-header-med-massa-snygga-foton-i-ett-kollage-person". Hehe.
#1 - Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Älskar den nya headern. :) kram

#2 - Malin

Åh härligt med förändringar =) ser mer lekfull och "galen" ut nu med rött och sned text!

;-) heheh min lägenhet är en konstant work-in-progress också...