Teckningstävling hos KanDee


Jag deltar just nu i en teckningstävling hos KanDee. Får se på måndag om jag gått vidare!

Här är mitt bidrag. Lite suddig pga kameran men helt okej ändå. Föreställer min kompis Sara som är grym på att sjunga! Dedikerar bilden till henne :) Tänkte direkt på henne eftersom temat för tävlingen var "Musik".
#1 - Ameli

svar: Ja visst är hon söt den lilla kissen?:)

Jag tyckte ditt bidrag var väldigt fint med, håller tummarna att du kommer med bland finalisterna! Tack så mycket! :)

#2 - ` isabella szerafia.

wosh, duktig du är!

#3 - ` isabella szerafia.

:)

Ja det tycker jag! Det är kanonbra!

#4 - emina -konst & kreativitet-

Den var ju jätte häftig! tror säkert du kommer med, du har en egen stil tillskillnad från oss andra haha!



SV: japp indiskt är det;) det här är min första rit tävling tror jag haha

#5 - Rebecka

Men vilken häftig! Älskar hur du fått fram ljuset från de olika strålkastarna tummen upp :) Jag tycker absolut att ditt bidrag skulle ha kommit med bland finalisterna!



Det är trots allt en konst att hitta sin egen stil. Dessutom är den betydligt skickligare gjord än min ;) Men kul att du tyckte om den... den skiljer ju sig från mängden kan man säga :P Tack så mycket!