Redhead

Skissen på karaktären är nu färglagd och...ja...jag ska väl erkänna att jag och färgpennor inte riktigt kommer överens. Jag gillar nog markers bättre, vilket jag använde på den högra bilden. Det kladdar mindre och jag har mer kontroll. Just nu har jag ju en hel del Promarkers från Letraset men jag funderar på att övergå till en annan sort. Antingen Tria Markers eller Copic Markers. Båda sorterna har penselspets, det är det jag är ute efter.

Hur som helst, jag gillade färgkombinationen i karaktären här ovan: Ilsket rött hår, svarta lack-kläder och ilsket limegröna detaljer. Ska nog rita fler bilder med henne (då med markers) och så behöver hon ha ett namn. Förslag?
#1 - viktoria

Hej fint du målar. Undrar om du har intresse av att designa stämpelkollektioner, funderar på att starta eget och kollar runt efter olika ev. designers till nytt stämpel märke. Mvh viktoria

#2 - Sara ★

Riktigthäftig hon blev! SKITBALL! :D

#3 - Sara ★

Ja, jag komihåg när jag var på startsidan, du kanske såg? jaja sak samma jag typ flög upp ur stolen! Jag fick liksom 3010besökare den dan ,;)

#4 - Ebba

sv; Hehe, nä dem bor i Malmö ;)

#5 - Anonym

ful-söta är det rätta ordet. Det är sant. De är som små mini-grisar. ang. tvålen så kanske det skulle vara ett bra ombyte för fiskare :)

#6 - Malin

Rolig överraskning! :-)

#7 - . Pjumas . ♥

Alla bilder är så otroligt fina :D

#8 - Micki

Hon ser ut som en Lily enligt mig. Haha kanske inte så jätte spännande namn men ja :P

#9 - Sandra

Shit, vad duktig du är! :D

#10 - Sandra

Sv: Tack så jättemycket :)Vissa dagar är ju bättre än andra, men jag måste säga att nuförtiden är det fler bra dagar än dåliga dagar. Man lär sig hantera ångest och dåliga dagar på ett annorlunda sätt. Angående att göra något med dikterna så måste jag medge att jag funderat på det. Men jag skulle aldrig våga, det känns mer anonymt på internet då folk inte vet vem jag är.

Tack för att du tog dig tid att kommentera :)

#11 - Tina

Så fin!



Sv: Ja, tack :D

#12 - A:L

Fin blogg :D <3

#13 - A:L

tack dsm <3

#14 - nadia

hej :) Ville bara säga att din blogg är riktigt snygg! Jag har precis börjat skriva i min blogg

så skulle behöva lite förslag vad som är kul att läsa osv, är öppen för alla förslag så det

skulle vara snällt om du kunde kika på min blogg och kommentera! Följ den gärna också

ha en bra dag! :)

#15 - Ida

Hej! Vilka grymt fina teckningar. Du är verkligen duktig! Varför inte "Red"? :)

#16 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är verkligen jätteduktig!

#17 - Mickis!

VÄLDIGT snyggt ritat! Faktist! =)

#18 - Coma

Namn? Jen 8D (jag är konstig, jag vet)



Som en s.k. tecknare själv kan jag säga att hennes "boobar" ser lite för stora ut för hennes kropp.

#19 - Jenny Mortensen

Men Lovisa hon ser ju ut som Simone sångerskan i Epica :-)

Jätte fin!

Kramar