W.i.t.c.h.-karikatyr

Vet inte varför jag fick för mig att rita av Cornelia från Witch-tidningen. Och vet inte varför det spårade ur heller. Ögonen började bra... sen blev jag galen! Avsmalnat ansikte, minimal kropp och skeva armar. Kanske så jag känner mig nu? (Det är trots allt mitt i natten)
I övrigt så vill jag berätta att tidningen W.I.T.C.H. har många gånger gett mig inspiration. Jag är väl egentligen för gammal för den sortens tidning men jag tycker teckningarna är så fina. Och alla roliga kläder de har på sig. Inspiration från många håll är bra! Varför inte barntidningar liksom? :) Just den här köpte min snälla sambo åt mig idag. Han är för gullig! ^_^
#1 - Sara ★

var så lite så & tack + jag tyckte hon blev bra ändå ;)

#2 - sara

svar: varsågod! :)



hoppas du får en fin dag.

#3 - Neha

Jag brukade också läsa den förut, är ju bara snäppet yngre än dig^^

#4 - JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG

SV: Haha javisst :) Tack så mycket!

#5 - [Foto & Vardag]

så läckert!

#6 - Ensamma mamman

Galet fin!

#7 - Bells

Jag gillar också Witch :) Tidningar är så häftgia eftersom det är det enda som dom inte har animerat (ännu?)! Jag menar; Askungen 2? Snälla! Uppföljare till riktiga klassiker ska inte göras!



Tror du att de kommer försöka animera tidningar snart? :o



Om du skulle vilja så har jag en bild jag skulle vilja att någon tecknade av :) Jag har en duktig kompis, men gett henne alldeles för mycket att rita av just nu xD Hahah!

#8 - Bells

Btw, gratulerar till ditt stjärnskott! Din statistikräknare FLÖG upp i taket verkligen! :D

#9 - Micki

Åh, jag älskar ögonen&håret på henne :')

#10 - Elin

Här får du se nå ännu sötare :D

http://www.youtube.com/watch?v=X2F4EFYM_MA

#11 - Bells

Tack så mycket! Hahah! xD



Jag skrev en till kommentar ovanför den du svarade på :)

#12 - Micki

När du fyller i med svart, vad använder du för penna då? :)

#13 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fint =)

#14 - Mickis!

SV. Tack detsamma! =)



hehe din ritning på witch vart ju snygg jue ! Läste den tidningen föreut men sedan när man har glömt en tiding eller två så slutade man XD synd bara det var en väldigt roande o bra serie =)

#15 - Malin

Tack själv! :-) Jag håller med, inspiration ska man hämta på många ställen! Inspireras du av Witch-tidningen är väl det toppen!

#16 - J U S T S I N G I T ♥

gud va fint !

#17 - Sandra

Sv: Tack så mycket, dina ord värmer! :)

#18 - Marina

Tack:)

#19 - Jenny

Jag läste också Witch för några år sedan, jag vet inte varför jag slutade... Nu gjorde du mig lite sugen på att gå och köpa tidningen själv, som du säger är det så fint tecknat. ^_^



Jättefin bild du har ritat! :D



Kram

#20 - Alexandra Alexandersson

Jag blir faktiskt också inspirerad av den tidningen! Ibland blir jag med lite barnslig och ritar pokemon och läser Min Häst. Haha, men vadå, vem har sagt att bara barnen ska få ha allt det roliga! :D