Wow alltså...

...ja tack så hemskt mycket för alla fina och snälla kommentarer jag fått under kvällen! (och alla nya lärorika fakta om hundrasen mops, hihi). Jag hade tydligen hamnat på blogg.se förstasida idag 29/7 (tack blogg.se!!) vilket är första gången någonsin. Besöksrekord, kommentarrekord och allt på en gång. Jätteroligt verkligen! Hoppas ni som hittat hit kanske kommer på återbesök? Ni är iallafall välkomna! :)


Notera det enorma statistikhoppet, hehe
#1 - Lucke

Tjenare! gjort ikväll? :)

#2 - cissi

Hej! Allt bra :)?

#3 - Mickan

Vilken fin blogg du har och vilka roliga teckningar/målningar du gör:)

#4 - Mickan

Sv: Tack så mycket, vad kul att du gillar det! Det är så roligt att det har dykt upp så många konstbloggar, det är så inspirerande att se andra vara kreativa. Lycka till du med å tack återigen för fina ord:)

#5 - william

haha vad roligt för dig:DDD

Älskar bilden på dig;D^^

BTW vill du vara sååå super snäll & rösta på mig hos Fiona:DDD

http://lovefiona.blogg.se/2010/july/dagens-blogg-nominerade.html#comment

#6 - Lina

Aa - jättekul ju! Det var du värd - alla gånger!



Och tack själv - du är så duktig du med and I love ditt stöd gullfia! :)



Kramen!

#7 - Corinne

Allt bra idag? :)

#8 - fine

Det gör du rätt i! Jag har haft pudel i 23 år och förutom mops är de den vänligaste, roligaste och mest lättlärda hundarna! Vi ska ha en brun mellanpudel också :D

#9 - Anonym

med bernaise-sås och pommis :)

#10 - Elin

Haha, ja det finns nog en del crazy mopsar därute också ;)



Hmm.. Jaa det verkligen spöregnade heela kvällen så man kunde int gå ut utanför dörren utan att bli dränkt ;)

#11 - Emilia

Haha, älskar din stil på teckningar :P

#12 - Josefina

SV: nej, det gjorde det inte. ;)

#13 - nadia

Tack så jätte mycket för de superbra tipsen! :)

Ska verkligen tänka på det,

ha en bra dag! :)

kram

#14 - Sara ★

Vilken sötteckning du ritadehär och nu då! ;)

#15 - Sara ★

Vilken sötteckning du ritadehär och nu då! ;)

#16 - yasmine modell fru och mamma

rita gärna av mig om du kan. du är ju grym hihi.

allt bra annars idag? kram

#17 - Rebecka

Hej hej! Jag heter Rebeckaoch är 12 år. Jag ÄLSKAR att måla, men jag har liksom tappat inspirationen lite. Skulle älska tips eller små ideér :) Kommentera på min blogg :)

Tack på förhand!



//Rebecka

#18 - fredrica

oj gud du är ju verkligen sjukt duktig på att rita! :D brukar du rita av kändisar? det skulle vara riktigt kul att se!

kram

#19 - Sandra

Grattis till alla rekord och din plats på förstasidan :D



Sv: Mjo, lite privata kanske. Eller, faktiskt så har jag ingen aning om varför jag bara vill att folk jag inte känner får läsa... Men det är väl antagligen nåt i stil med att det känns för privat

#20 - Jenny

svar: Tack så mycket! :D Roligt att höra, jag ska se till att göra fler liknande inlägg. ^^



Kram

/Jenny

#21 - Alexandra Alexandersson

Grattis! de förtjänar du! :D Fler konstbloggar åt folket! :D

#22 - Maria

kul när blogg.se lyfter fram så inspirerande bloggar som din!



sv: tack, det hade jag också! ;)

#23 - Micki

Jag kommer verkligen titta in igen! :)

Har ett antal bloggar jag besöker varje dag, och nu har du hamnat på min "lista" över dom bloggarna! :) du är grymt duktig!

#24 - Micki

Sv: Jag kollade in på panduro idag, och en Promarker kostade 39kr!

Men jag funderar över att köpa via internet på Artistica.nu, där kostar dom bara 25kr och man känar ju ganska myckt då, 15kr per penna. :)



Jag har Cool grey 4, Black & Henna. Så jag kan ju inte precis måla något speciellt. Men ska köpa hem några fler nästa gång jag får pengar, skulle vilja ha någon nyans av röd&hudfärg åtminstone.

#25 - . Pjumas . ♥

Svar: Tack så mycket :)

#26 - filippa

hihi. ja du får måla av fotografiet på hunden om du vill!! =) visa mig resultatet sedan!

#27 - Lova

så kul! :D grattis !

#28 - beccis

svar: nej, lösspringande hundar är aldrig bra.



grattis alla nya rekord, eller vad man kallar det :D

#29 - kolakatten

sv: jaa!!manga power

ps:du har fått en ny prenumerant på din blogg^^

#30 - Josefine

haha ja! :) grattis hörru förresten. till besöksrekord och allt! :)

#31 - Mickan

Sv: Ingen orsak! ^^

#32 - Trees

Hoppas det håller i sig i liknande siffror:D

Tack så mycket:D jag är också lite såld på brittisk stil.

#33 - Anonym

Du är värd det! :D