En färgfröjd för ögat!

Kolla kolla! TITTA VAD JAG KÖPTE IDAG! :D Hela den övre raden är nyinköpta ProMarkers! Whiiee! (Den undre raden är de jag hade sen tidigare). Nu har jag 45 färger, vilket är knappt hälften av de nyanser som finns. (Herre gud, över 90 nyanser... Helstört, men fantastiskt). Så lite av mina företagspengar fick gå åt till denna färgglada skatt. Det här är bättre än godis: Finare färger och bidrar till kreativitet istället för övervikt.

Jag måste bara, för mitt samlar-nörd-sinnes skull, lista alla färger jag har:

Nya färger (enligt bildens orning):
Cool Grey 3, Ice Grey 1, Tea Green, Grey Green, Arctic Blue, Cool Aqua, Soft Green, Holly, Grass, Pear Green, Khaki, Lime Zest, Tulip Yellow, Honeycomb, Terracotta, Burgundy, Cinnamon, Shale, Tan, Blossom, Rose Pink, Sunkissed Pink, Almond, Lavender, Bluebell, Orchid, Amethyst, Plum, Aubergine, Black

Gamla färger (enligt bildens ordning):
Midnight blue, Purple, Pastel Pink, Pastel Blue, Leaf Green, Forest Green, Sandstone, Blush, Ivory, Buttercup, Sunflower, Berry Red, Burnt Sienna, Warm Grey 4

Aaahhh..... :) Kan det kännas bättre än såhär?
#1 - Divan

tecknat bilder? Vad jobbar du med?

Jag har vart på IKEA och sen bara tagit de lungt.

#2 - jenniifer - photography

sv. åh tuusen tack!

vart har du köpt dina pennor? är lite sugen på att testa faktiskt ;p

#3 - Fotograf Viktoria

Riktigt många pennor :)

Man skulle ha haft några såna, dom verkar väldigt bra och smidiga.

#4 - Alexandra Alexandersson

Trevligt trevligt. Så du är också sådan som blir alldeles till sig över nya pennor! haha jag med. Skulle kunna lägga alla mina pengar på sånt där :D



Själv sparar jag till att köpa copic markers, finns i 216 nyanser! :O :D Ska tydligen vara dom bästa, men de är dyrare såman har varit sugen på att lägga pengarna på promarkers istället.... men ska försöka hålla mig :D Ska bli kul att se nån bild när du använt de nya nyanserna :D

#5 - emina -konst & kreativitet-

Oj härligt:) kostade?haha:)



SV: men tack! kul att du tycker det

#6 - Fotograf Viktoria

Jaså? Det kan vara sådär ibland, dubbelgångare :)

Ja riktigt obehagligt, men tur att man slapp det värsta i alla fall :)

Hoppas du får en trevlig kväll!

#7 - Anonym

Man kanske kan säga att du "knarkar pennor" eller?! ;)

Måste nog testa ett par, men jag är lite rädd för att jag inte skulle få ha dem för mig själv här hemma.



Blir spännande att få se mer av ditt kundprojekt senare. Låter i alla fall superkul och som något perfekt för dig och din skapartalang!



Tack du - jag bär själv aldrig högklackat, men jag läser en del modemagasin och därav inspirationen. :)



Kram bästa L från en annan L.

#8 - Annika M Sriwanna

ja det var det verkligen, en färgfröjd vill säga :) härlig bild!

#9 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh så underbart!!

#10 - Alexandra Alexandersson

Sv: ÅÅÅh ja pennor... dreggel hahaha :) Synd bara att de är så dyra! Och det är ju annat man vill ha också.. så är det ju alltid. Hur går detmed företaget då? Sitter själv i valet och kvalet om jag ska våga satsa på eget jag med eller ej... Tycker du e modig som vågar ge dig in i den tuffa illustratörsbranschen! :D

#11 - Neha

Niice:D

Galet att det finns 90 färger ändå tycker jag

#12 - Pamie

Vilken härligt färgklick o färgfröjd minst sagt!

#13 - sara

oj det var många nya det! :D själv har jag, ja jag har inte räknat men kanske 20, 30? c:' ska också köpa nya snart!

#14 - Lilla Kompisen

En fröjd för nörd-ögat:)

#15 - Micki

OJ! Jag har hrm hrm. 3 stycken :o men dom är ju så dyra!

#16 - kolakatten

var köper man såna pennor??vill ha:3

#17 - eva carlson

tycker 35 kr st. var väldigt dyrt(för promarker.sorry Lämnade den här kommentaren på fel "pennavsnitt" alldeles nyss, i Göteborg kostar pennorna iallafall "bara"25 kr.Själv har jag precis beställt på Letrasets (tror de heter så tillverkarna av bla. promarker)De har 35% rabatt nu samt fraktfritt så då är man nere på 19kr styck ca.

#18 - p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

SHIT!!

Själv har jag bara 25 st ;]