Min nya bästa vän

Denna underbara penna köpte jag idag för att kunna rita det aaaallra pillrigaste i kundprojektet jag jobbar med. Fantastiskt med en så tunn penna som 0,05mm. Har tidigare bara haft 0,2mm. Jag är helnöjd och kommer säkerligen bli beroende av den här tjockleken (tunnleken?).
Måste bara säga att jag är såld på dessa pennor. Utan dem skulle min vardag som illustratör vara helt ohanterbar. Pigment Liners är som...som... syre! You NEED it!

Bild lånad från mypenshop.com
#1 - Ida

Oj den var tunn! min smalaste är 0,1 mm. Vad roligt med ny lägenhet att inreda, spännande! Det är fint med äldre hus, mer själ på något sätt dock mera att renovera, fast det är det värt tycker jag.



Det är inte loppis förens om några helger framåt såg jag, tror nästa är efter midsommar. Då har de flyttat tillbaka till badhusparken, men det är bra för det är mycket mysigare där. Vi får gå då!



Det blir ingen flytt än på ett tag, inget planerat, fast om det dyker upp något intressant lite längre fram kanske..

#2 - Alexandra Alexandersson

Ja den är inte helt fel att ha. Pigment liner är mina favoritpennor faktiskt och 0,05:an används flitigt, tyvärr är jag lite hård i handen så ibland går de sönder - det är väl den enda nackdelen med dom :P :)

#3 - sara

håller med, man kan inte överleva! (:

#4 - Laura

Taack såå hemskt mycket tack verkligen..



Tittta gärna efter mina videobloggar där jag snackar om förhållanden.. har även roliga videobloggar.. kolla under kategorin.. videoblog by Laura...

första deleen om förhållanden finns på första sidan.. andra delen är här http://laurau.blogg.se/2010/may/oj-oj-oj-forhallanden.html#comment

#5 - malin

älskar dessa pennor :-) inte för att jag illustrerar eller så, men älskar att skriva med dem bara. haha :)

#6 - Desirée

Jaa dom är underbara! Jag skulle inte heller klara mig utan dom (0,7 0,5 0,3 0,1), har dock fått mina utan att veta var dom finns att köpa och nu börjar dom sjunga på sista versen, var köper man dom? :)

#7 - ellennnn

jag älskar också min exakt likadana penna :D att kunna rita detaljer utan att alla streck klumpas ihop till ett svart färgyta är nog det bästa som finns... haha :D