Working...

Måla måla... Kundjobbet jag gör just nu :) Riktigt roligt, men akvarell är svårt! Gäller att hålla penseln rätt och lita på att färgerna flyter ihop som man vill. Men det här kommer bli bra tror jag :)
#1 - Johanna

Vad duktig du är på att måla! :)

Fin blogg :D

#2 - emina -konst & kreativitet-

akvarell är svårt tycker jag med! svenska



SV: jamen använder man dom så är det ju absolut värt det:)



haha tack

#3 - Hanna

Det tror jag me!

#4 - Alexandra Alexandersson

SV: Ja, det är ju så. Vet inte riktigt om jag ska prioritera en ny wacom(den gamla börjar bli riktigt sliten) eller markers. Det får tiden utvisa.



Hahaha, jo, "ragga kunder" kan väl va roligt. Kanske. Jag får mina flesta beställningar från andra länder än så länge, många privata beställningar, och då är det inte stora summor eller så så det kan bli mkt förklarande över varför det kostar si och så.. Många privata personer vill ju inte gärna betala "professionella" priser så det är ju företag man behöver få tag i :D



Nej då, peppa på du! Vi har helt olika stil så tycker inte vi kan jämföra det, och kommer antagligen inte ha samma sorts uppdrag så det behöver du nog inte ora dig för! :D Ja det är tufft, det finns så många duktiga människor. Men du är visst modig! Jag har funderat på det där länge men sitter fortfarande och tänker... "mmm nja... eh.. jag vet inte..." hahaha :D

#5 - jenniifer - photography

sv. okej tacktack :)

#6 - aww

Kul & måla :

#7 - sara

sv: tack tack! (: ja pennor är lättare än penslar tycker jag, rinner lätt ut håller med :p

#8 - ' * - . pouline . - * '

Kikar in och önskar din en underbar kväll (:

#9 - Annika M Sriwanna

mysig bild :)



ja helt tjocka släkten får verkligen plats haha :)

#10 - tille

roligt! hoppas de blir bra!

#11 - niklas

Nice du kan din sak

#12 - niklas

Hej jag vågade inte smaka min dotters hemkok=) Hade nog fått en koffeinkick haha=)

#13 - Matilda

gillar fotot!

akvarell är skoj!