D-arbetet i full gång! (och internetstrul...)

Lite sneek peek på vad jag gör just nu. Jag har ÄNTLIGEN kommit igång ordentligt med mitt D-arbete. Bilden här är en del av det. Mer säger jag inte. (Orkar inte förklara, haha, men kanske gör det senare) Det har med musik, bilder och berättande att göra iallafall.

Måste bara få klaga lite också: Den stora förändringen i livet just nu är nog att jag hämtat ner min stationära dator från vinden och konkat med den till jobbet. För att få en kraftfullare jobbdator helt enkelt. Allt vore frid och fröjd om det inte vore för strul med det trådlösa nätverket. Sitter just nu med en nätverkskabel som sträcker sig över halva kontoret. Inte kul. Teknik ska bara FUNGERA! Har testat med trådlös-usb-nätverkskort = inget resultat, struliga drivrutiner eller nåt. Köpte trådlöst PCI-nätverkskort = Fanns inga lediga PCI-portar. Suck. Jag blir så trött. Man tappar energi ju. Ska försöka jobba vidare nu och ignorera problemen. Ghaaa!
#1 - Rebecka

Ohh, älskar detaljerna! Bra jobbat :)

Tycker det är spännande med bilder man kan titta på hur mycket som helst men ändå hitta något nytt varje gång.



Ja det är jobbigt när tekniken strular... man är ju så beroende av det nu för tiden! Hoppas det löser sig i alla fall!

#2 - kickan34

va fint! :O

#3 - kickan34

datorstrul blir man bara så irriterad på! Allt ska ju bara funka lixom! :O :S



Jättefin teckning btw! :) Kram