Inspirationsfika

Idag efter lunchen shoppade jag ett nytt trådlöst nätverkskort (som faktiskt äntligen fungerar!)
Sen blev jag bjuden på fika hos underbara Lina som har bloggen Kitchenbloom. Vi har gått företagskurs tillsammans och har mycket att prata om kring starta eget å sånt. Och inspiration, skapande och så vidare. Lina hade bakat, jag citerar: "Världens godaste äppelkaka" (jo, receptet hette så) och JA den var GRYMT GOD! Tack för en trevlig fikastund, Lina! Sen fick jag ju se hur hon bor också. Ojojoj säger jag, helt fantastiskt fint! Känner mig helt förstörd nu. Måste hem och börja inreda...............
Lina ritar mycket med vectorgrafik så jag blev lite inspirerad att testa. Annars jobbar jag ju mest för hand. Det är kul med vector ibland men jag ska nog hålla mig till det jag kan bäst ;) (och tycker är roligast)
#1 - Rebecka

Har också testat på vektorgrafik ett par gånger men känner likadant som du - bäst att hålla sig till det man kan bäst :P



sv: Ja jag ÄLSKAR Pettson :) Alla filurer och krumelurer. Ska bli kul att se fortsättningen på ditt projekt!

#2 - Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag skickar upp lite vårvärme till dig då ♥



Tack så mycket för din kommentar! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

#3 - Lina svarar

Men oj oj oj så glad jag blir över alla varma! Tack snälla du med, jag är så himla glad att vi lärt känna varandra och är övertygad om att vi har en del fikaträffar kvar framför oss. :)



Fin illustration, tror bestämt du har världens bästa minne som minns att skålarna var prickiga. Detaljminne heter det nog. :)



Kram på dig fina Lovisa och trevlig helg önskas från mig.

Men du - inte är det väl du som har beställt all snö va?! Nä, tänkte just det! :)



Kram kram