Kreativitetslycka

Yes! Det är en speciell känsla. Tänk vad en tuschpenna kan göra en glad. Jag hade nämligen blivit av med två färger från jobbet (stulna?) så då köpte jag dessa igen. Passade då på att köpa två färger till som tröst. Lövley!

Ersättningspennor för de som försvann: Pastell Pink & Sandstone
Nytillskotten: Pastell Blue & Warm Grey 4

De nya pennorna ledde såklart till att jag var tvungen att kladda lite. Det händer varje gång, hehe.

Min Sambo, Micke-Bicke! <3


Ehm... ja lite klotter med en ros, solbrillor och karameller! :P


Lovisa goes back in the days och målar fantasy med ENORMA ögon. Klassikern "armarna-bakom-ryggen-för-att-slippa-måla-händer" är såklart ett givet inslag.
Medvetet förvridet perspektiv. Blir ni tillräckligt yra i huvudet nu?
#1 - emina

åH VAD HÄRLIG ALV ALKTIG DEN SISTA BILDEN BLEV:) Oj caps. hur länge tar det för dig att göra en teckning? skiljer ju lite åt för alla:)



SV: tack:) jag hoppas det!

#2 - G2 / Gosia

ja, du har nog helt rätt! haha

men det är bara dumt att folk tänker så, alla fashionistas som går efter rockstilen som är inne nu lyssnar nog inte på rock egentligen ;)

#3 - Sophie

Jättefint! :P

#4 - Sara

haha, när jag inte pallar rita händerna händer det att jag också gör så :3 jättefin!

#5 - Arzu

sjukt fina :)

#6 - emina

SV: jo jag kan itne mer än hålla med ang. tiden. är jämt olika allt från 10 min till dagar... så kanske dum fråga av mig:)

vi är ju feears redan men man kan ju alltid förbättre haha;)

#7 - Jennifer

Jättefint, gillar den sista bilden! :D

#8 - Daniel

Du e sååååååå proffsig!!!!

#9 - KAN DEE DRAWiNGS

Tack snälla goa du! Vad glad jag blir :) Ja visst är det ostabilare än med penslar. Men bara man lär sig tekniken så kan man göra helt sjuuuka effekter :) Du borde prova på spray! :) Kramar

#10 - Malin

Hej Lovisa! Oj, jag har varit så uppe i mitt så fick ta igen att läsa din blogg. Vad många otroligt fina bilder du gjort. Har själv haft en plugga-för-mycket-på-bekostnad-av-kreativiteten period, men dina bilder är verkligen inspirerande. Vilka sköna visitkort du gjort dessutom =D. Har du någonstans där man kan se dina kundjobb? Kram och glad påsk // Malin

#11 - Sabine

fint!!

#12 - Lina

Ja, men nu känner jag ju ingen honom, verkligen. Du är så duktig på att rita, jag är såå imponerad av dig! Och inspirerad.



Tack för en trevlig surrstund ikväll - det var jättekul att få titta in och se hur ni lever. Och så mysigt ni hade det. Riktigt familjärt, men en karl vid spisen och en fru som rör om kaksmeten. Inga barn som störde heller. Levande ljus på fönsterbrädan. Trolla mig gärna dit en stund - om än bara inte allt för länge. :)



Hoppas ni får en finfin påsk och stort tack för tidningen. Nu ska här mysläsas i sängen ikväll.



Kram

Lina