Härlig påskhelg i Skåneland och Danmark






Åh, jag har haft det så bra i helgen! I sommarvärmen åkte jag och föräldrarna ner till Skåne för att hälsa på min lillasyster som pluggar därnere. Det var så roligt att se henne igen och hon är så himla duktig! Hon fick visa oss runt i Skåne (som är SJUKT FINT!). Jag har inte bilder på allt men vi var till Sofiero Slott, åkte längs med fina vägar vid kusten, såg uforskade Helsingborg, var i Frederiksdal (som en bondgård mitt i stan), "träffade" Nils Poppe (statyn) och mycket mer. Vi passade även på att ta en trip över till Danmark för att hälsa på släkten: min morbror och mina kusiner. Det var väldigt kul att träffa dem igen, var många år sen sist. Hihi, tycker bilden med den vaktande hunden är så söt! Han satt där, som en staty och blickade ut över havet. Vaktade "hans" trädgård.

Jag är röd i pannan efter mycket sol, rund om magen efter mycket glass. Nu åter till vardagen!
#1 - Caroline

Fint!