Jag bygger sjukhus


Jag jobbar ju åt ett landsting uppe i norra sverige och såhär kan det se ut när jag arbetar åt dem. Idag är det kartor och sjukhus som står på schemat. Vi får se vad det blir av det när det är färdigt...
#1 - Emma - fotograf och illustratör

Ser bra ut! Keep up the good work! :)

#2 - Vilhelmina

Sjukhus behöver man verkligen bra kartor till ibland - även inne på områdena, haha. Brukar bli stoppad av folk för att ge vägbeskrivningar även när jag går omkring "civilt" på sjukhuset där jag pluggar - problemet är bara att jag inte alltid själv vet var avdelningen ligger som de ska till! Man skulle gå runt med sin egen sjukhuskarta i fickan.

#3 - Adelle

åh vad roligt uppdrag du fått :) duktig du är, älskar din tecknar stil oxå :)



#4 - Adelle

SV: tack :) jag använder både och, men tusch är favoriten...



lycka till med jobbet:) det ser super bra ut!