Seg påskvovve men jag är på språng!

Jag ger er en liten sömnig påskhund (för att symbolisera en eventuell bloggpaus i helgen) nu innan jag åker ner till Skånelandet för att fira påsk med min syster. Själv är jag inte alls så seg som vovven, jag är på topp topp TOPPHUMÖR! Jag tror det är våren som ger en så mycket energi, allt känns så mycket lättare när solen skiner.

Jag önskar er alla en jättebra påskhelg! Kanske blir det nåt inlägg, jag kommer ha med mig datorn.
#1 - Emma - fotograf & illustratör

Vad härligt med massa energi,jag känner detsamma! Tror det är vårkänslorna.:)

Ha en underbar (ledig) påskhelg,det ska jag unna mig!



Glad Påsk!! :)

#2 - Adelle

glad påsk!



åh vilken söt hund :)

#3 - Bernhardina

sv: Tack så mycket! :D Haha, nej inte alls x) Har faktiskt inte tänkt på det, men dom kanske är lite lika :P



Naw, vilken söt bild! ^^ Hoppas du har haft en superbra påskhelg ♥