En veckas reflektioner

En vecka i Sälen... Det ser faktiskt ut som på bilden: kargt, vidsträckt och otroligt vackert. Jag har under denna vecka blivit bortskämd av mina föräldrar, latat mig, åkt skidor och bara haft det bra! Det har funnits tid för mig att reflektera en hel del över livet och det kommande året. Vad har jag kommit fram till?

- Att jag inte ska grubbla för mycket :) Jag ska försöka njuta mer av och vara mer i nuet. Framtiden får komma sen! Jag blir inte lyckligare av att planera 50 år i förväg, hehe. Jag måste passa på att njuta av att vara ung.

- Jag har hittat en hobby - SPA! Helt underbart och alldeles för dyrt. Men så fort jag får råd ska jag unna mig lite massage eller kanske en ansiktsbehandling.

- Jag ska försöka bli vän med min mage. Äta mer grönsaker och undvika gluten med andra ord...

- Minst 2 gånger i veckan vill jag träna, det gör mig till en lyckligare människa.

- Ta mer hand om mina nära och kära. Jag vill visa min omtanke och bli en bättre vän.

Det känns skönt att vara tillbaka i Linköping igen, nu börjar det nya livet. Ja, det känns faktiskt så!
#1 - Alexandra Alexandersson

Sv: Åh, tack va gullig du är! :) Jag har känt så själv många gånger när jag läser din blogg om ditt företagande och så, verkligen peppande! :) Så kul att du får mer inspiration av min blogg, då vet jag att den finns till någon nytta :D

#2 - Elin

Om du kommer på ett sätt att inte planera 50 år framåt i tiden: meddela mig! ;) God fortsättning!

#3 - Emma - fotograf och illustratör

Du verkar ha kommit fram till väldigt kloka saker, Lovisa. :) Fjällandskap är nog bland de bästa terapiplatser som finns!

#4 - Andrea Femerstrand - Illustratör

It sure is! :D



Allt bra med dig?

#5 - Malin

Sv: Visst är det! Jag värderar det verkligen högt att ha fått kontakt med så många andra bloggande tecknare. Det är fint! :-) Kul att höra av dig förresten! Hoppas få se lite teckningar snart! Jag har inte heller lagt upp så mycket på senaste tiden...

#6 - Malin

Och hoppas du mår bra! KRAM

#7 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Javisst ellerhur!

Kul att någon tänkt på oss och uppfunnit den ;)



Jag har hittat dem i välsorterade konstnärsbutiker, så kolla om du vet någon nära dig! Sen testade jag att googla också, och det ser ut som att vissa mindre onlinebutiker har dem också :)

#8 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Olala mycket riktigt ;P Haha.

Jo men jag håller med. Sjukt tålamodskrävande. Kommer inte orka göra en till på ett år nu haha

#9 - camilla larsson

sv: Tack men just nu känns det som all energi och ork är borta. BLÄ. Men kämpar på för min sons skull och min lilla kattbebis



Kramiz