Den arga tanten väntar på bussen

Hahaha åååh va roligt jag hade när jag kraffsade ihop den här bilden i Photoshop nyss! Den var precis va jag behövde, har nämligen haft en riktig skitdag idag (vet ej varför). Denna arga dam fick mig att skratta mig dubbelvikt (ja, jag är lättroad). Kanske är hon en bekant till den beiga farbrorn? :)
#1 - TIDSTJUVEN

Vilken söt tant! :) En sån där sur en som bjuder på skarpa bullar.

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Men åh vad kul att höra! Det är ju så jag vill att det ska vara, så nu blev jag glad :D

#3 - TIDSTJUVEN

sv: Det var fel gissat, tyvärr. ;) Jag hann tvätta två bilar igår.

Den som skulle bort var 6an, för jag har fortfarande inte hittat någon mysig lägenhet att flytta in i till hösten. :/

#4 - Sandra

Haha, vilken kul! Hon ser precis ut som en tant på servicehuset där jag jobbar när jag inte pluggar ;) Om hon och beiga gubben känner varandra misstänker jag att hon kör över honom ibland :/ Kram!

#5 - JENNY VENNBERG PICTURES

Vilken härlig blogg du har, hit kommer jag defenitivt tillbaka :)

#6 - Bernhardina

Ahhh det finns alltid en arg tant vart man än flyttar! x) Gör en saga om henne och den biega farbrorn vetja! ^^