Inspirationsbilder

Bilder från Karlberg, en hembygdsgård i Norbergs-trakten

Ja det var ju då snart en månad sen det hände något här på bloggen. Det var inte funnits tid, det har inte funnits engagemang, det har inte funnits inspiration. Nu börjar alla dessa små saker sakta krypa tillbaka till mig. Äntligen!

Nu, vid midnatt, är första gången jag sätter mig vid datorn idag. Det har verkligen varit en datorfri dag! Jag och Micke har istället varit på stan en sväng och sen bara pysslat och inrett i vår lägenhet (som fått stå halvinredd sen vi flyttade in i september). De olika rummen i vår 3:a kommer ha lite olika stil, vissa ställen lite gammaldags tema. Därför slänger jag upp lite inspirationsbilder som jag fotade när jag och familjen var i Norberg och firade midsommar. Det är innifrån någonslags hembygdsmuseum som finns där. Väldigt stämningsfulla rum måste jag säga!
#1 - Lisa

Oj, det låter intressant, ska bli kul att få se :) för ni visar väl ?