Karriärkvinna?


Skiss från igår men passar till dagens ämne. Blyerts och Photoshop.

 

Imorse var jag som gäst på ett frukostmöte med BNI First i Linköping. BNI är en form av nätverk som man kan vara med i som företagare, för att hjälpa varandra med kontakter och affärer. Allt är väldigt strukturerat och det får bara vara en representant per bransch för att man inte ska konkurrera med varandra. Det var helt klart intressant att se hur det går till och inte minst lärorikt och bra för den sociala träningen. Mingel mingel mingel, presentera sitt företag osv. Jag kände mig skapligt ovan bland folk eftersom jag i mitt yrke inte kommer ut så mycket, och så hade de flesta kostym på sig, det kändes så "affärsmässigt"! Men kul var det. Jag samlade på mig hur många visitkort som helst.
#1 - linnea haver

Jag har startat upp min blogg igen, kolla in!

#2 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygg teckning och låter som ett bra nätverk!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

#3 - simone

vad du är duktig :D

#4 - Emma - fotograf och illustratör

Det låter skoj! :) Jag gick en starta eget-kurs för något år sedan, det är kul att träffa folk som sitter i samma sits med bokföring, marknadsföring och allt vad det är. :P Ne, ingen kostymer för oss konstnärer inte, här är det bekvämlighet som gäller, hihi. ;)

#5 - Alice

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).