Växtkraft, äntligen!

För länge sen, måste vara över en månad sedan, planterade jag en apelsinkärna. Nu har den vaknat!
#1 - Mika

Åh! Det är så härligt när det händer!!! Hoppas att du lyckas med det!

#2 - emma

Tack för uppmuntran. Dina ord har nog legat längst bak i mitt medvetande och proceserar (är det där ens ett ord?? Troligtvis inte). Vi får se om jag kommer fram till något. Hur som helst, tack vare dina ord och lite sömnproblem såhär natten till fredagen har jag brutit min bloggträda och ventilerat lite känslor. Nu känns det bättre.

TACK!

#3 - Emma - fotograf och illustratör

Yey! Snart färskpressad apelsinjuice till frukost varje morgon då. ;)



Svar: Tack tack för grattiset! Ja, jag tror att de nya vitvarorna kommer att piffa upp köket. :)

#4 - MYMiC

Haha mne gud vad söt bild! :D



sv: Verkligen! Jag älskar övergivna platser, då speciellt nöjesparker ^^



kramar!

/ mymic