Anledningen till bloggtorkan
Hej ni få läsare som hänger här. Anledningen till att jag inte skriver här så mycket är:

- Jag har fått ett nytt jobb. Ett fast jobb som teknisk illustratör (yay!)
- Jag har flyttat till ny stad och ny lägenhet och har inget internet hemma ännu (hjälp!)

Förhoppningsvis kommer jag kunna blogga igen när livet är lite mer i ordning. Jag vill så gärna börja måla tavlor och sälja, men just nu finns varken tid eller ork. Men håll utkik senare under hösten, för då kommer det dyka upp grejer! :)

Ha det gött så länge!
#1 - SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Grattis till det nya jobbet! :)

#2 - Sandra

Hej hej hemskt mycket hej! :D Hur trivs du i nya staden på nya jobbet?

#3 - Emma

va spännande med nytt jobb och ny stad grattis =) kram

#4 - Lisa

Grattis till jobbet! Spännande!

#5 - Emma - fotograf och illustratör

Jag har saknat dina inlägg och undrat varför det inte kommit några, men nu fick jag ju två stycken förklaringar till varför så nu kan jag vara lugn. ;)

Stoooort grattis till jobbet! Hoppas du trivs med både tjänst och ny bostadsort. :)

#6 - Malin

Vad roligt, grattis!! Du måste berätta mer sen när du fixat internet :-)

#7 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Stort grattis till det nya jobbet! :) Hoppas du får riktigt roligt där.



Hah, vet precis hur det känns med bloggtorka.. Ibland händer det så mycket så det är verkligen en konst i sig att hinna med att uppdatera.



Keep it up and keep going!