Tristess
Ibland liksom bara flödar kreativiteten. Inte.
#1 - Neha

Älskar dina serier!

#2 - aliengirl ^w^

Sv: Jag blev mest ignorerad & mobbad av andra, och jag mådde dåligt av det så jag skolkade rätt ofta från skolan!

Sen så var det en kille som jag var kär i men som inte gillade mig, och då skrev han ett brev som han hade tryckt in i mitt skåp där det stod något som vilken tjej som helst skulle bli rödgråten för. Jag ville mer slita honom i bitar, han försökte göra mig avundsjuk med att vara med en tjej som han gillade mer.

Sen efter 9e klass kom jag till en ny skola, där dom 3 åren kändes likadant! Jag gick 1 år på en skola därefter, och innan jag fyllde 20 så slutade jag skolan! Pågrund av den där killen med brevet, så fick han mig från att bli en söt gullig tjej till en aggressiv, tuff bitch. För mig så känns det som jag har levt i ett helvete & kom ut därifrån som en slags demonaktigt monster!

#3 - Sandra ♥

HAha, sjukt bra serie, har du gjort den?

Svar: Kul att du gillar den :) Ja, det är jag som har gjort den
Lovisa

#4 - Jennifer Nilsson

Haha, så klockren :D Jag älskar dina serier!

#5 - aliengirl ^w^

Sv: Ja, jag vet att många skulle göra självmord för det, men jag försökte göra det i våras. Men när jag fick stöd från en vän från facebook som jag har känt i 2 år ungefär!
När jag flyttar så har jag bestämt att tatuera mig, tatueringarna ska betyda att jag kämpade igenom ett helvete men kom inte ut som en människa riktigt, mer en hybrid. :)

#6 - aliengirl ^w^

Sv: Jag söker just nu jobb,men jag har tänkt jobba som bloggare. Beror på hur mycket blogglön jag får från bloggerfy, jag har inte räknat ut riktigt hur deras lönsystem fungerar än. :)

Så jag kommer inte flytta förrän jag har ett jobb!

#7 - Emma - fotograf och illustratör

Hihihi. Kul. :) Nu blev jag ju nyfiken, fick du veta vem var det som uppfann rostat bröd?

#8 - Malin Aurora

Haha åh vilken söt!

#9 - mersiha

Jag älskar dina serier och allt annat du ritar! :) Du är så himla duktig :D

Svar: Tack snälla! :)
Lovisa

#10 - Molly Eriksson

Hej!

Följ gärna min blogg och kommentera gärna!
Ha en bra dag!

p.s Fin blogg. Du är superduktigt på att rita! haha rolig serie! d.s