Ha! Jag lyckades skapa nåt!

Efter em lååång period av motvation noll och icke existerande kreativitet tog jag slutligen till det kända "rita-av-något-så-blir-det-bra-knepet". Och det funkade! Jag kom in i ett litet flow iallafall, det kändes härligt. Själva teckningen har ju sina brister (skelögd, lite sne och vind, avsaknad av bakdel) men det gör liksom inget. Jag är så himla nöjd att jag lyckades känna en liiiten liiten uns av skaparglädje.

Katten började som ett försök att måla av Nevnarien-Elins katt Diesel, men efter diverse feldrag med pennan så blev det en helt annan filur.
#1 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Svar: Ah va kul att du är intresserad! Ska hålla dig uppdaterad när allt är spikat och klart :)



Lite likt blev det ju! Håller med, jag får också alltid fart på illustrationen om jag börjar med snabba studier. Bra uppvärmning :)

#2 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Svar: Haha tack :D Japp, tänk att det var för så många år sen nu... Whoah. Minns att jag kämpade på som tusan för att få till de där vargarna, mina första såg helt katastrofala ut haha! Övning ger färdighet :)



Hoppas allt är bra med dig!

#3 - Emmi - pysslar och designar

söta missen :)