Semesterns baksida
Jaha ni... Den sista semesterkvällen av alla har jag knåpat ihop denna serie, för den senaste 2,5 veckorna har jag befunnit mig i ruta 4... Flumm flumm...
 
Jag har alltså haft riktig semester för första gången i mitt liv. Det har känns väldigt skönt, oh ja, men vääldigt väääÄÄÄldigt ovant. Vi har träffat lite familj och vänner, trevligt absolut, och vi har piffat med att inreda hemmet.
 
Men annars har jag kännt mig både seg och rastlös. Svårt att ta sig för saker liksom. Men det är väl det som är meningen med semester; att man ska ta det lugnt? Hehe. Hur som helst ser jag fram emot att börja jobba igen, så jag får nån ordning på livet :)
#1 - Ida Westerberg

Haha, du är så bra på serier! Kanske skulle du ge ut en bok med dem?

Svar: Tack så mycket! Ja, det kanske blir det en bok så småningom? :)
Lovisa

#2 - Malin Aurora

Haha åh så sant!

#3 - Emma - fotograf och illustratör

Känner igen mig helt i det du skriver. Inte för att jag upplevt min första riktiga semester än, men lediga stunder har jag haft. Veckorna innan toklängtar man efter att få vara ledig. Men när väl är ledigheten är där så blir jag bara rastlös, om den är för lång, och vill tillbaka till vardagen igen, hihi. :)