Grönvitt blomster
Jag är ju egentligen ingen foto-tjej, men idag hade jag faktiskt riktigt mysigt när jag kravlade omkring i grönskan med kameran. Min kamera, som är något slags mellanting mellan systemkamera och kompaktkamera tar faktiskt helt okej bilder :) Sen är väl inte jag någon talang precis, men det viktigaste är ju att man har roligt.
 
#1 - Emi

Tycker det blev väldigt fina bilder, även om du inte är någon fotograf :)

sv: Jag hoppas det, det gäller bara att hitta ett jobb också! Sen kan det väll bero litegrann på vad man jobbar med, men jag tänker mig att det skulle vara väldigt skönt att ha ett jobb som man helt kan koppla bort när man kommer hem.

Ingen fara, bara kul att du tog dig tid att tänka igenom det och dela med dig :) Kul att du tar dig närmare och närmare dina drömmar! Jag drömmer också om en egen häst emellanåt, men just nu känns det som en väldigt, väldigt avlägsen dröm. Det finns så mycket annat jag vill göra, och det mesta är sådant som skulle bli svårare att göra om jag hade häst, eller djur över huvud taget.

Det låter spännande att starta eget! Vad är det för företag du har?

#2 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Fina foton! Åh håller med dig, även om jag inte är superskillad så fotar jag ändå mycket mer på sommaren också, speciellt när man är omgiven av så mycket natur! Ingen brist på inspirationen där för fem öre :) Fortsätt fota om det kittlar inspirationen, alla medel är ju tillåtna!

#3 - My Vestlund

Fina bilder!

#4 - Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Kul att se lite foton, jättefint ju!