Jag har ju blivit hästtjej igen!
Målad i Photoshop. Referensbild på hästen hittade jag här. Det är faktiskt just den hästen jag red igår :)

För några veckor sedan återupptog jag ett gammalt intresse: Ridning! Jag red förut i tonåren men slutade av olika anledningar men nu har jag alltså börjat igen! Och det är bättre och roligare än det någonsin var förut!! Hästarna är snällare och jag känner mig mer engagerad, även om jag såklart är mer osäker och ovan på grund av många års uppehåll.
 
Igår var terminsavslutning och vi fick hoppa! Det hade jag inte gjort på ungefär 7 år men det gick såå braaa! Hindren var mikroskopiskt höga, ungefär som i illustrationen, men det gjorde inget, det kändes lagom såhär i början. Det var helt underbart och jag hade lyckorus i hela kroppen resten av kvällen! Nu längtar jag till i höst igen för att få lära mig mer, flickdrömmen om en egen häst lever såklart kvar... <3
#1 - Alexandra Alexandersson

Åh va roligt! Det är en underbar känsla.. och man blir ju aldrig för gammal :D

/en annan hästtjej ;D

#2 - Anna Bitic

SV: Hej! Gud vad roligt att du ritade av en bild på mig och leffe, skitsnyggt blev det! :) Roligt att du fick rida just honom, kan säga att han är den roligaste på vissmålen! Och sötaste! :)

#3 - Ilias

Hej och tack!

Roligt att du gillade den,
Ska bygga vidare på den och pilla lite mer detaljer,flygande älvor mm.
Blir den bra ska jag printa upp den på canvas, kan bli riktigt fint.

Ser att du har massa fint på din blogg,
Gillar attdu ritar tekniskt på jobbet och lite manga/egen på fritiden.

Tack för att du tittade förbi :)

#4 - Felicia Andreasson - Foto

Härlig bild! :D Åh ridning är det bästa som finns! :D

#5 - Linääää

sv: Åhh tack så jättemycket! :D

#6 - Elin - Designar bloggar

Jag har en tävling pågång där du kan vinna en design! kika gärna! :)

#7 - Elin - Designar bloggar

Jag har en tävling pågång där du kan vinna en design! kika gärna! :)

#8 - hanna ♡

allt härligt med dig idag? :D

#9 - Emi

Jättefin illustration! Vad kul att du har börjat rida igen. Jag red också när jag var mindre men slutade någon gång i mitten av tonåren, så jag inbillar mig att jag kan känna igen mig lite :)

#10 - Sofie / Komigensofie

Hästar är bäst!!! :) Jag började rida igen i vintras efter tre års uppehåll då jag valde att ta bort min häst 2009 - det går verkligen snabbt att man blir ringrostig och jag är absolut INTE lika "modig" som jag var när jag hade egen häst, men åh så kul det är! Det är något visst med att känna att man kan hantera och styra över ett så stort djur!