Torsdagstema: Ett självporträtt
Målad i Photoshop

Ja, ett litet självporträtt alltså. Lovisa med neutralt ansiktsuttryck. Jag ser nog ganska uttråkad ut, haha, men jag ser ofta ut så, även om jag kan vara glad inombords. En del kan tro ibland att jag är sur, men jag råkar bara ha sånt ansiktsuttryck! Förlåt! ;)
 
Denna veckas torsdagstema är bestämt av Sofie. Kolla in hos henne för att se fler bidrag.
#1 - Sara Olsson

Såå tjusigt! Duktig du är! :-))

#2 - Smäm

Riktigt snyggt!

Svar: Tack, detsamma! :)
Lovisa

#3 - Carina

Snyggt självporträtt! Jag tycker inte att du ser sur ut, snarare fundersam :)

#4 - Neva

Nice:D

Svar: tack så mycket! ^_^
Lovisa

#5 - Karin

Snyggt! Det där med ansiktsuttrycket känner jag igen, får också höra att jag ser sur ut när jag bara är neutral ;)

#6 - Caroline

Jättefint! Och roligt med tankebubblan. Fick mig att le :)

#7 - Johanna

fin bild!:)
sv: tack så mycket!!

#8 - Karin

Tack så mycket :) haha jag kände precis samma när jag läste din text, lite lättad liksom.

#9 - p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Sv:
Haha nej då det gör inget !
Och tack för svaret !
Ska se ifall jag hittar almond i butik. :D

kram!