Three lost souls
Kollage i Photoshop, med illustrationer som jag ursprungligen målat i blyerts och tusch.

En liten mörk trio. De är några av karaktärerna i en bok/novell som jag jättegärna vill skriva. Förhoppningsvis blir det av, det känns bara väldigt segt och även skrämmande att börja. Men det är väl bara att ta sig i kragen antar jag? Lättare sagt än gjort, hehe.
#1 - Jennifer Nilsson

Jättefina! Jag gillar särskilt flickan :)

Svar: Tack så mycket! Flickan är nog den jag själv är mest nöjd med också, hon blev ungefär som jag hade tänkt mig. De andra två matchar inte riktigt bilden jag hade i huvudet... Men med lite övning så :)
Lovisa

#2 - aliengirl- art is my life

Sv: Ibland så tänker jag sådär, "louise, inse fakta, du kommer inte bli bättre på dennna dansen, så försök hitta en annan dans!", och det var industrial dance.

Jag hittade go go dans och bestämde att köra både go go & industrial danserna tillsammans! :)
Kan skriva med att jag har börjat gå ner i vikt även, börjar hamna i storlek 38 i shorts nu. ^-^

Svar: Ja det är ju roligt att kunna blanda :) Du är väldigt duktig iallafall! Och det är ju kul att du känner att det är en bra träningsform också. Dans (och även stepup, aerobics m.m.) är verkligen effektivt att träna! Plus att det är så himla roligt! ^_^Jag ska på step-up på lördag, det kommer bli svettigt, hehe.
Lovisa

#3 - Lovisa

Det är ju orättvist att man kan måla så bra som du! Och jag tycker att du har ett väldigt fint namn också... ;)

#4 - GeMina Arts

jättefina teckningar, gillar stämningen i bilden :)
sv: tack så mycket!