Beroende av orientaliska mattor
Mattor, mattor, mattor... Persiska, Pakistanska... Hamadan, Nahavand, Qhashqai... Jag blir helt snurrigt lycklig av alla dessa vackra konstverk i ull. Vilken tur att det finns mycket fint att fynda på Tradera.com :)
#1 - Jennifer Nilsson

Vad söööt :)

#2 - Linnéa Thell Jansson

Tack så jättemycket för tipsen :D

Började att rita en bild direkt förut när jag vart inne här. ögat vart jag nöjd över men rästen har jag inte färglagt för att jag inte får till skissen //:

kram och detsamma!

Svar: Va kul! Hoppas du håller uppe kreativiteten :) Jag känner igen det där, när en del av teckningen blir bra och så blir resten inte som man tänkt sig... då önskar man att man kunde "klippa ihop" bilder som man målat :P Behålla godbitarna liksom.
Men så småningom så lyckas man få till det. Sen är det ju alltid nån liten detalj man stör sig på, men det är ju bara bra egentligen. Då får man motivation att utvecklas :)
Lovisa

#3 - Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Så söt teckning:D

#4 - Mohammedi's | Art, model & designer

fint¨¨

Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare . AVSLUTAS OM NÅGRA TIMMAR!