Kreativt pastell-nörderi
Efter att ha bläddrat igenom lite av mitt skapande de senaste dagarna insåg jag att jag fått pippi (haha, fågeln) på pasteller. Jag ser de ju överallt i inredningstidningar eller på designwebsidor och de har väl ätit sig in i hjärnan på mig. Allt jag gör ska skifta i puderrosa eller mintgrönt nu. Snart förvandlas jag till en glass...?
 
Jag vill ha vår, sol och värme nu förresten... Heja plusgraderna! Kämpa på och smält bort denna äckliga snö!
#1 - aliengirl- art is my life

Sv: Ja, jag tänkte visa upp resultat i en video. :)

Svar: Åh va kul! :)
Lovisa

#2 - Annie

Tihi vilken söt fågel! :-D vad du är duktig!

#3 - nos

<3 den påklädda fågeln!

Svar: Hihi tackar! Den är faktiskt ett porträtt av en kollega till mig. På hans egen beställning:"Måla oss på kontoret när vi ser ut som korpar. Med varsin personlig accessoar. Jag vill ha en kofta."
Haha ;D
Lovisa

#4 - Anonym

Mycket insperande blogg!

Svar: Tack! :)
Lovisa