Magisk ring och älvor
Ringen jag köpte på Hova Riddarvecka och så en liten bildrepris från mitt examensarbete Älvornas Flykt.
 
Det blir inte så mycket ritande för mig i semestertider. Eller vem försöker jag lura? Jag ritar inte så ofta över huvud taget längre. Det är så himla synd! Men jag tror det är en tillfällig svacka. Det finns ju så mycket annat att lägga energi på nu för tiden. Att vara lat till exempel, haha!
 
Jag njuter av semestern iallafall. Är nöjd med min fina ring jag köpte i fredags, även om den inte är så magisk som jag hoppas. Det enda magiska den gör är att färga mitt finger grönt, så jag har fått måla insidan med genomskinligt nagellack.
#1 - Jennifer Nilsson

Åh, den ringen VILL JAG HA! Så fin :)

#2 - Martina [Eluminél]

Vill fan också gå på sådana saker:(
Men det är alltid då jag typ inte har pengar, och jag har inga vänner som gillar sånt, åhhh!~

Svar: Nästa sommar ska jag nog till medeltidsveckan på gotland. Ska spara pengar som en dåre så att jag har råd att åka. Gör det du med så kan du ju också åka dit!
Lovisa

#3 - Martina [Eluminél]

Ja men lite så...
Vet inte om jag kommer ha råd, för jag har så random jobb och får aldrig heltid, så vet aldrig om jag behöver spara mina pengar för perioder då jag är arbetslös eller liknande...

Har velat åka dit i flera år nu:(

Svar: Ska hålla tummarna för dig att du kommer ha råd :) I så fall, om du åker dit och jag är där måste vi ju säga hej till varann såklart :) Nördarna måste värna om varandra, haha
Lovisa

#4 - Artemilia

Härligt att höra att du är pepp! Jag kollade in Älvornas flykt på youtube och insåg att jag kände igen dina bilder. Jag mindes plötsligt att jag stötte på ditt examensarbete om "Likheter och skillnader mellan bildkomposition och musikkomposition" på internet när jag gjorde research för ett mindre skolarbete som handlade om hur bildkonst kan inspirera och påverka mitt musikkomponerade. Lustigt va! Världen är bra liten!