Att tvinga sig själv
Jag är inne i en sån där period (vadå period ?! Hela mitt liv är så?) där jag har en miljon idéer i huvudet men inte en enda blir av. En del av dem är halvt påbörjade men avslutas aldrig. De flesta är bara småsmå frön, sådda i näringsfattig jord...
 
För att komma något slags steg närmare färdigställandet av mina planer så tvingade jag mig själv till att rita en illustration idag. Jag har verkligen inte ritat något seriöst på jättlänge och det.tog.verkligen.EMOT! Men jag använde mig iallafall av en referensbild och då gick det lite lättare. Hejhopp, och illustrationen blev färdig! Vattenfärger is THE SHIT när du är för lat för att färglägga. Kladda kladda kladda KLART! :)
 
Vad tycker ni?
#1 - Therese

Så himla fin bild! ^^ Vattenfärger är såå gött, minns inte när jag rörde mina senast dock :(
Vet precis känslan. Just nu känns det som att hela mitt liv är på paus, har en massa saker jag ska göra "sen" sjukt irriterande men det är så det blir med den utbildningen jag går -.-! Men om två veckor slutar jag skolan, jag hoppas på "sen" :)

Svar: Jaa vi får hoppas på "sen" båda två :) Lite som detta:http://nedmartin.org/v3/amused/tomorrow-a-mystical-land
Lovisa

#2 - Anonym

snyggt!

#3 - smäm

Känner igen mig :) Jättefin.

Svar: Tack så mycket!
Lovisa

#4 - Jennifer Nilsson

Jättefin! :)

Svar: Tack så mycket! Roligt att du tycker det :)
Lovisa

#5 - Louisefoto

Jätte fin blogg du har

Svar: Tack så mycket!
Lovisa

#6 - marina

Åh jag har samma problem, har många saker jag skulle vilja få ut på papper. Antingen går det inte elelr så blir de halvgjorda eller så kommer de inte ner på papper alls.

Svar: Jaa visst är det jobbigt! :/
Lovisa

#7 - Emma

Du är inte ensam... listan på "frön" är lång. Bilden blev i vilket fall väldigt fin :D
/Emma

Svar: Skönt att höra :) Eller ja, bästa vore ju om vi kunde komma igång hehe...Tack :)
Lovisa

#8 - Scrap och Ting

Wow! Den var verkligen jättefin!
Detaljerna är helt underbara, speciellt med ögonen och fräknarna. :)

Svar: Tack snälla! Va roligt att du gillar den :)
Lovisa

#9 - Beata

jädrar vad snyggt, du är grymt duktig!

Svar: Tack snälla, va glad jag blir
Lovisa

#10 - ˟ Photospiration

Så fint, vad duktig du är!

Svar: Tack snälla, roligt att du tycker det :)
Lovisa

#11 - Sandra

Verkligen snyggt! :) Förstår vad du menar, det känns typ jobbigt att börja!

Svar: Tack! :) Hehe ja, det är verkligen kämpigt att komma igång
Lovisa

#12 - Lotte

Hei og hopp! :) Det var jo en utrolig fin skisse da!! Sant som du sier - man må ta seg selv i ørene iblant. Det hjelper ikke med mange gode ideer hvis man ikke får noe ut av dem. Sliter med samme sak. Du får tegne mer, for det kan du virkelig!! :-) Mvh, Lotte

Svar: Tack snälla snälla för din fina kommentar. Det hjälper att veta att andra kämpar precis som jag.Du målar fantastiskt vackra hästbilder!! Och dina foton är också väldigt fina.
Lovisa