Fantasivärldar på Pinterest
(Klicka på bilden för att komma till min Pinterest-board)
 
(Klicka på bilden för att komma till min Pinterest-board)

Det är inte alltid man har inspiration (ehh... det händer ganska sällan?) och då kan det vara skönt att drömma sig bort lite, för att samla kraft och kreativitet till att kanske skapa något senare. Pinterest är mitt andra hem. Där samlar jag på vackra bilder i alla möjliga kategorier. Det är mycket fantasy, natur och sånt, men även inredning och annat. Mycket grönt, brunt, rostorange och vinrött. Då och då får jag ett ryck och postar bara pastellfärger, haha.
 
Hur som helst; är du inte med i Pinterest: gå med! :) Fast gör det på egen risk, för det är lätt att glömma bort tid och rum ;)
#1 - Martina [Eluminél]

Önskade jag kunde rita landskap.
Det är nog det jag är sämst på efter...hårfrisyrer haha. Eller kläder.. VET ALDRIG VAD MINA KARAKTÄRER HAR PÅ SIG.... vet du?

Svar: Ja landskap är sjuukt svårt!! Eller...det borde nog inte vara svårt egentligen, jag är bara extremt lat som inte orkar öva på det :P Det är tråkigt också >_<
Frisyrer och kläder på mina karaktärer har jag oftast nån diffus suddig bild av. Inget exakt färdigt i huvudet. Jag brukar börja i nån ände och så växer det fram nåt. Ibland bra, ibland mindre bra, hehe.
Lovisa

#2 - Martina [Eluminél]

Jag har så svårt att få till klädsel oavsett, haha. Försöker öva på att rita rustningar osv, vill ju kunna det D:

Btw!
Följer nog mer er nördar på Hobbit 2:> Hörde ni skulle vara i Gbg för premiären!

Svar: Åh, ja. Rustningar. Den som ändå kunde måla sånt... >.<
Jaa! Det kommer bli awesome och så himla roligt! Vilket supernörd-gäng vi kommer vara! :D
Lovisa

#3 - Rebecka

Wooow.... tror jag får en hjärtattack för att bilderna är så fina!

Svar: Oj wow, haha! Ja pinterest är nästan dödligt farligt pga fina bilder som finns där :D
Lovisa

#4 - Johanna

Hallå!
Finns det någon chans att jag får köpa 'i am le fox' bilden. Om den finns kvar. Den är fantastisk. Snälla maila mig isf.
Tack!

#5 - Martina [Eluminél]

Jag vet dock inte hur jag ska göra, för ni har ju fixat värsta kläderna! Är sämst på sy och äger inget, får kanske sätta ihop ngn outfit som kan se alvig ut... och göra alvfrisyr...? Mina öron är redan ganska spetsifa ( brukar bli kallad alv) så jag kanske kommer undan utan att fixa den.. ÄHÄHÄH.

Svar: "Värsta kläderna" vet jag inte... ehh.. :P Jag vet att Elin har köpt nån klänning på Etsy iaf som är jättefin. Själv ska jag ha min gamla alv-tunika från tiden när jag höll på med lajv. Den är inte så fancy. Byxor har jag ingen aning om! :OJag har kanske en liten mini-cape i sammet med pälskrage som du kan få låna om du vill. Dålig bild finns att se långt ner (LÅNGT NER) i mitt instagramkonto. Men du måste ju inte klä ut dig, vi tycker om dig lika mycket ändå ju! :)
Men alvfrisyr lär du ju göra! :D Ditt hår är ju AMAZING! Du borde ha alvfrisyr jämt, haha
Lovisa

#6 - Martina [Eluminél]

Är dock värdelös på frissor, men ngn av er kanske är villig hjälpa mig? Antar ni ska träffas innan, jag är typ blind om jag ska göra frissa... på andra är det fine:D men mig själv.. nein.

Men mitt hår är lite episkt för tillfället, för att vara jag, HAHA.

Tänkte ta lite kläder i lager typ.. går med högklackat under så jag inte blir så kort, HÄHÄ!

Svar: Ja vi lär säkert träffas innan så vi kan ju hjälpas åt :) Jag är heller inte så bra på frisyrer >.<Yeah, be proud of your hair! :D
Jag tror du kommer se jättefin ut!
Lovisa

#7 - kaffehörnan

Vad fint collage

Svar: Tack :) Det är det som är så bra med Pinterest: man gillar en massa bilder och sen lägger de sig automatiskt i ett snyggt kollage :D
Lovisa

#8 - Mathilda

Pinterest kan vara helt underbart!

Svar: Eller hur! Jag är helt beroende, haha
Lovisa

#9 - clash of kings hack no survey no password

Many thanks to exclusive connections our tool generator
uses you will never be discovered.