I dimmans mjuka omfamning
När andra gladdes över solen denna helg, och sociala medier nästan svämmade över av bilder på blommande körsbärsträd, så tyckte jag att den vackraste dagen var lördagmorgonen då dimman hade svept in hela Huskvarna i sitt vita täcke. Av ren tur vaknade jag tidigt och blev förtjust av att se hur disigt det var utanför fönstret. Jag skuttade i skorna och nästan sprang upp i skogen i Huskvarna Stadspark. 
 
Den mossiga skogen var så vackert grön och det var fullt av daggvåta, sömniga vitsippor som höll på att vakna.
 
 
Stigarna var slingrande och sluttningarna branta. Hackspetten och koltrasten spelade för mig.
#1 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Alltså jag hade velat vara med!!! :D

Svar: Ja du hade ju foto-overload i hjärnan, hahaha Så galet fint va det. Det hade varit roligt å ha dig med :) Så synd att man liksom inte kan boka dimma på beställning.
Lovisa

#2 - Therese

Alltså, jag dog när jag såg videon du la upp på instagram. Kan man få bo i den?!?!?!?!

Svar: Hihi du får tälta i mitt instagraminlägg! XD Eller så kan du tälta i skogen häruppe. Det finns en halv-creepy övergiven koja som du kan bo i, haha
Lovisa

#3 - Therese

Hahaha, taget! Jag kan bli en Husvarna-radagast XD Går runt och muttrar åt människor och räddar små ekorrar från faror och låter fåglar bo i håret >.<

Svar: JAAA snälla bli den personen!
Lovisa