Frozen: en film om is smälte mitt hjärta
Sketch av Anna från Disney's Frozen (Frost).
 
Yep. Cheesy words men så är det. Jag älskar den filmen! Kanske lite fööör mycket för det är ju trots allt en film för barn...men äh. Den är så vacker och fin och rolig och så får jag massor med tecknarinspiration. Och så vill jag färga håret rött och se ut som Anna. Hon är lätt min favoritkaraktär! ^_^
 
Har du sett filmen? Vad tyckte du? :)
 
#1 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Alltså jag fattar inte.. Jag har försökt följa dig på bloglovin tre gånger nu men jag får ändå inga uppdateringar när du bloggar :'S

Svar: Kanske för att jag uppdaterar så sällan? :'D
Lovisa

#2 - Ida-foto

Så fin! :)

#3 - Alexandra Eriksson / Design & Foto

Fint! Jag tycker filmen är mysig :)

Svar: Tack! Ja visst är det en mysig film?! :) Jag fullkomligt älskar den ^_^
Lovisa

#4 - Sandra Fröjd

Åh blev också kär i den! O alla låtar är så fina :) för att besvara din tidigare fråga: ja! Haha när man läser litteraturhistoria får man tydligen stöta på sådana texter, du kan kolla upp det i den poetiska eddan, i en del som heter Völuspá tror jag det var ;) himla komiskt!

Svar: Jaa bästa filmen! ^_^
Haha va häftigt! Ska definitivt kolla upp det :)
Lovisa

#5 - Emma - fotograf & illustratör

Jag blev också väldigt förtjust i Frozen! Så himla vackert gjord, sen gillar jag att den belyser att kärlek inte enbart behöver vara mellan ett kärlekspar. Fin skiss du gjort. :)

Svar: Ja bästa filmen eller hur? Väldigt välgjord och precis som du säger gillar jag också att det är fokus på kärlek mellan systrar <3Tack, roligt att du gillar teckningen! ^_^
Lovisa