Hästar hästar hästar
Åh, igår var det premiär på ridskolan efter juluppehållet! Jag hade sett fram emot det men var också ganska nervös eftersom jag ramlade av sista lektionen innan jul (på den vita ponnyn bild 3 på vänster sida). Som tur var fick jag världens snällaste fjording (första bilden till vänster) denna gång och det gick superbra! Bilden på den fjordingen är förresten inspirerad av hästarna i filmen Frozen. De rider på fjordingar där! ^_^
 
Det blir ganska mycket häst- och ponnybilder på min Instagram, hehe. 
 
#1 - Linda

Vilka fina!

Svar: :D tack!
Lovisa

#2 - Linda

Tack detsamma!

#3 - Emma Broberg

så fina bilder!

Svar: Tack så mkt! Roligt att du gillar dem :)
Lovisa

#4 - Martina [Eluminél]

ÄLSKAR hur du färglägger, åh <3 så fint!

Kan tamejfan inte rita hästar, haha.

Svar: Oj, tack, haha! Vette sjutton hur jag färglägger? Hur menar du? :P
Det är klart du kan rita hästar! Man måste bara försöka ganska många gånger först :P
Jag ritar ofta av andras hästteckningar eller foton för att öva...
Lovisa