Blåsippa och solig skog
Idag lyckades jag släpa med mig M ut i skogen. Många blåsippor, fin trollskog (hatar att mobilkameran inte kan fånga det fina ordentligt, men men, jag får skylla mig själv som inte orkar fota med vettig utrustning...)
Fint var det. Fint fint. Älskar att ha naturen så nära! <3
 
#1 - ida foto. ♛

åh jättefina bilder!! och din header, sååå himla fint du ritar :'D

Svar: Åh tack snälla!
Lovisa

#2 - Cassandra Lagermark

Så mysigt det ser ut :)

Svar: Åh ja det var hur mysigt som helst! ^_^
Lovisa

#3 - Indilwen / Sanne

Åh vilka vackra bilder! Det ser så fridfullt och sagolikt ut, och vårigt!!! Gosh vad jag längtar efter riktig vår! Här långt, långt norrut i de tornedalska urskogarna har vi fortfarande flera lager snö ;)

Svar: Tack så mycket, va roligt att du gillar mina bilder :)Det var verkligen magisk stämning, våren känns nära när man kommer ut lite på landet här i södra sverige.
Men jag kan tänka mig att det egentligen är ännu mer magiskt uppe i urskogarna hos dig. Mer natur "på riktigt" liksom. *avundsjuk*
Lovisa

#4 - Mikxki

Riktigt härliga bilder :)

Svar: Tack! Va kul att du gillar mina foton. :)
Lovisa

#5 - Jennifer Nilsson

Jag tycker bilderna är jättefina, särskilt den första :) Men jag vet vad du menar… Brukar vara så för min del också ibland, att det man fotar inte blir lika bra på bild :( Men som tur är har jag ingenting att jämföra med när det kommer till de här bilderna, så jag kan inget annat än tycka de är JÄTTEFINA! :D

Svar: Ja varför kan det inte bli lika bra i kameran som det man ser i ögat?? Haha. Har du försökt fota månen nån gång förresten? Man tycker: "ååh va stor och fin den är!" och så i kameran ser den ut som en liten vid ärta... :P
Men tusen tack för dina fina ord om mina bilder iallafall! :D
Lovisa

#6 - emma

åå snart är det alltså vår :) härigt

Svar: Jaa som man har längtat efter våren i det här gråa trista
Lovisa

#7 - Jennifer Nilsson

Svar: Åh ja… Jag lurar mig själv fortfarande att tro att månen kommer se lika stor och fin ut på bild som den gör i verkligheten, haha! :) Frustrerande!

#8 - maria at inredningsvis

Vilka vårmysiga foton :) hoppas att solen lyser lika fint på er som här i GBG

Ny post ute...Het pastellfärgad dekor :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Tack så mycket!Ja solen har lyst på oss hela helgen! Hoppas du haft det bra! :)
Lovisa