Alver med rött hår, en mantel av stjärnstoft, och så förbjuden kärlek
Bilder från min Instagram
 
Från att inte alls ha någon sagofeeling i kroppen fick jag plötsligt massor av inspiration och kreativitet. Jag drömmer om att köpa min egen pilbåge, att återigen få klä ut mig till alv och tyst smyga runt i skogen... jag längtar efter sista Hobbit-filmen och gråter samtidigt lite eftersom det är just den sista.
 
I mitt hjärta glittrar stjärnor och jag fantiserar om en saga jag vill skriva, om ett kärlekspar som träffas under de mest förbjudna omständigheterna...
 
#1 - Jennifer Nilsson

Åh, vilka fina teckningar!!! :)

#2 - ~ Gaiadóttir ~

Så fine tegninger <3 :D

Svar: Tack så mycket fina du! <3
Lovisa

#3 - SARA EMILIA

Åh så fint du ritar!

Svar: tack snälla, va roligt att du gillar mina teckningar! <3
Lovisa