Min magiska joggingrunda
Jag har äntligen lyckats hitta den mest fantastiska och magiska joggingrundan. Springa har blivit roligt. Att springa är numera ett litet sagoäventyr! 
 
Först måste jag bestiga berget, ta mig upp genom kal lövskog som inte slagit ut ännu. Sedan svänger jag av in i den mörka granskogen, in i allt det vackra gröna, och springer på tysta fötter över barrtäckta stigar. På andra sidan barrskogen öppnar gräsfälten upp sig, och sedan bär det av ner för berget igen, över nedfallna trädstammar och små porlande bäckar.
 
Skogen är stillsam men full av liv på samma gång. Den iakttar mig men låter mig passera.
 
 
#1 - fanny ahlm - hörselskadad

så fin blogg du har, är allt bra annars?
Kika gärna in i min blogg där du kan följa mitt liv, där jag själv är hörselskadad, men många verka tro att det är ett handikapp, vilket det inte är, jag hör ju bara dåligt annars är jag stort sätt precist som du, just nu är vi i den perioden då allt ska vara perfekt för att allt ska funka, men jag ger inte upp, trots det så pluggar jag till elektriker och har massa drömmar i livet. Låter det intressant? varför inte ta ett kik? Ha en bra kväll!

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag vill springa där!! AAah

Svar: Det är helt galet fint. Dog lite när jag upptäckte det! Vi får ha löpträning nästa sagoträff, haha x'D
Lovisa

#3 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Ellerhur! Full ranger-klädsel och springa som om orcherna är hack i häl ;)